Pöttinger FARO - raitech.pl

Pöttinger FARO

Pobierz broszurę produktu

Przyczepa rotorowa o zaawansowanej technice

Dyszel
  • Hydrauliczny dyszel łamany z dwoma siłownikami dwustronnego działania i stopą podporowa
Pick-up – czyste oddzielanie paszy od zanieczyszczeń
  • Perfekcyjne chroniące darń kopiowanie nierowności terenu dzięki wahliwe zawieszonemu podbieraczowi i obustronnie regulowaną wysokością położenia koł kopiujących
  • Optymalne oddzielenie ciał obcych – pasy wlotowe od podbieracza do ageragatu załadunkowego oddzielają skutecznie zabrudzenia i kamienie
  • Sześć uchwytów palców ze sterowaniem przez dwie krzywki ze stali z pełnym środkiem
  • Rolki sterujące złożone z dwurzędowych, stale smarowanych łożysk kulkowych – mocne i wytrzymałe
ROTOMATIC – System załadunku FARO – mocny i wydajny
  • Rotor załadunkowy (średnica 750 mm) z siedmioma spiralnie ułożonymi rzędami zebów – płynny, równy załadunek
  • Hartowane zęby troszczą się o płynne przekazywanie masy zielonej i równomierne ugniecenie wstepne – przestrzeń załadunkowa jest rownomiernie wypełniona
  • Skrobaki sa uszeregowane w specjalny sposób: każdy skrobak jest indywidualnie zamocowany i przykręcony. Usytułowanie skrobaków względem zębow rotora zmniejsza zapotrzebowanie mocy
  • Automatyczne smarowanie łańcucha agregatu załadunkowego i podbieracza
Belka nożowa – krotkie cięcie zapewniajace wydajne skarmianie
  • Noże wykonane z hartowanej stali z falistym szlifem sa gwarancją czystego cięcia - równiez, gdy noże sa tępe
  • 54 pierscienie rotora prowadza pasze z obu stron przez 27 noży – precyzyjne cięcie o długości 51 mm
  • Zabezpieczenie nozy: stała siła wyzwawalnia, niezależenie od miejsca kontaktu ciała obcego z nożem
  • „Easy Move“ wychylenie belki nożowej na życzenie: belkę nożową można wychylic na bok przyczepy – najbardziej komfortowa wymiana noży
Konstrukcja – szczegóły, ktore przekonują
  • Nadwozie ze skręconej ramy wykonane ze bardzo mocnej drobnoziarnistej stali – przystosowane do dużych obciążeń
  • Mocna profilowana ściana i małe odstępy między wspornikami zapewniają dużą stabilność
  • Cecha wyróżniajaca: śruby o gęstym gwincie gwaranujące największą stabilność
Podłoga rusztowa
  • Płynny hydrauliczny napęd podłogi rusztowej z czterema zespołami łańcuchów
  • Wyłączanie podłogi rusztowej przez ciśnienie w siłowniku burty tylnej względnie przez walce dozujące
Obsługa – Komfort extraklasy
  • Najlepszy komfort obsługi ze sterownikiem Direct Control: elektrohydrauliczna obsługa wszystkich funkcji przyczepy
  • Power Control (kompatybilny z ISOBUS) z zintegrowaną bazą danych: wszystkie funkcje automatczne i kontroli mogą być sterowane bezpośrednio przez terminal. Seryjnie w przyczepach z dozowaniem i na życzenie w przyczepach bez dozowania.
Rozładunek w przyczapach z walcami dozującymi
  • Automatyka rozładunku zapewnia równomienre rozdzielenie masy zielonej
  • Walce dozujące - perefekcyjne rozdzielenie: dwa walce dozujace umożliwiają rownomierny rozładunek
  • Nowa, agresywna forma walców - większa wydajność
  • Zabezpieczenie sprzęgła zapadkowego wynosi 1200 Nm
  • Trzeci walec dozujący i taśma poprzeczna na życzenie
  • Uniwersalna burta tylna - do otwierania i zamykania lub otwierania i zamykania wyłącznie dolnego segmentu w celu dozowanego rozładunku
  • Właz ze stopniem

Pöttinger FARO