New Holland T8 – Tier 4A
Pobierz broszurę produktu
Geny firmy New Holland obecne w każdym aspekcie serii T8. Długi rozstaw osi zapewniający stabilność. Cicha, przestronna kabina. Ergonomia światowej klasy. Nowoczesny napęd FPT Industrial zapewniający optymalne osiągi i oszczędność. Osie o zwiększonej wytrzymałości przystosowane do kół podwójnych, przednich i tylnych. Wysokowydajna hydraulika. Doskonała widoczność we wszystkich kierunkach. Doskonała zwrotność. Stylowy wygląd. Ciągniki serii T8 są najpotężniejszymi, wytrzymałymi maszynami dostępnymi z pełną przekładnią PowerShift. Cała linia szczyci się najnowocześniejszą technologią SCR firmy New Holland spełniającą wymagania normy Tier 4A. Oznacza to, że silniki Cursor 9 cechują się wyjątkowym wykorzystaniem powietrza, co pozwala na osiągnięcie znacznej przewagi w osiągach. Wszystkie modele korzystają z układu zarządzania mocą silnika, który dla wymagających zastosowań WOM, hydrauliki i prac transportowych oferuje więcej mocy - w modelu T8.930 jest to dodatkowo aż 49 KM. Nowy podłokietnik SideWinder™ II sprawia, że obsługa ciągnika serii T8 jest intuicyjna i mniej męcząca. Wszystkie podstawowe funkcje są łatwo rozpoznawalne i doskonale rozmieszczone w zasięgu ręki. Cicha kabina, charakteryzująca się poziomem hałasu 68 dB(A), jest najbardziej przestronna w swoim segmencie i zapewnia niezakłóconą, pełną (360°) widoczność. Kabina z zawieszeniem Comfort Ride™ gwarantuje płynną jazdę nawet na najbardziej wyboistym terenie. Ciągniki T8 z długim rozstawem osi należą do najlżejszych, najbardziej zwartych i zwrotnych maszyn w swej klasie. Ciągniki te zbudowane są z przeznaczeniem dla zastosowań wymagających dużej siły pociągowej. Są również idealnym rozwiązaniem dla doprawiania roli, siewu maszynowego, nawożenia pogłównego i transportu. Zintegrowany przedni TUZ i WOM oznaczają, że z przodu ciągnika można montować i napędzać pełną gamę narzędzi. Wprowadzenie najnowszej technologii SCR sprawiło, że koszty eksploatacji nowych ciągników T8, zgodnych z normą Tier4A, obniżyły się o 17% w porównaniu z obecnymi modelami, spełniającymi wymagania normy Tier 3. Jest to możliwe dzięki mniejszemu zużyciu paliwa i długim okresom pracy międzyobsługowej. Nawet przy uwzględnieniu kosztu dodatku AdBlue®. Ciągniki T8 oferują lepsze osiągi dzięki zaletom systemu SCR, zgodnego z normą Tier 4A. Te zalety zapewniające podwyższenie wydajności od razu są widoczne dla wszystkich użytkowników. Jak to możliwe? To proste; informacje znajdują się na pokrywie silnika. Pierwsze dwa znaki („T8”) określają kategorię ciągnika a następne trzy cyfry (np. „390”) - maksymalną moc układu zarządzania mocą silnika wyrażoną w KM. Co to oznacza dla użytkownika? Może on bezpiecznie kupić ciągnik T8 wiedząc, że maszyna poradzi sobie nawet przy najbardziej wymagających zastosowaniach. Najwyższa wydajność New Holland pozwala zapomnieć o problemach.