Informacje ogólne
Przyczepę burtową o zwartej budowie, Trans-EX, można łatwo modyfikować. Po zdemontowaniu burt, użytkownik ma do dyspozycji platformę, którą może przewozić różne ładunki. Można również wyposażyć ją w nadstawki o wysokości 200 lub 400 mm, które pozwolą zwiększyć ładowność.
Sprawdzona konstrukcja
Rama wywrotek Trans-EX w kształcie trapezu jest prosta i solidna. Swoją wytrzymałość zawdzięcza giętym na zimno belkom ze specjalnej stali o wysokiej granicy plastyczności. W wywrotkach Trans-EX do zaczepu służy solidny, jednoczęściowy przykręcany dyszel z regulacją wysokości. Jest on odwracalny, co umożliwia podłączenie do górnego i dolnego zaczepu. Podporę postojową stanowi podpora z kołem, której wysokość reguluje się korbą. Podczas jazdy koło składa się do góry, co zapewnia optymalne bezpieczeństwo.
Tylna sygnalizacja elektryczna jest umieszczona w ocynkowanej obudowie o szerokości równej szerokości pojazdu i pełniącej funkcję zderzaka. Do ramy, węższej niż skrzynia, może zostać opcjonalnie zamontowana skrzynka z narzędziami (1.500 x 400 x 270 mm),
Modele dwuosiowe, dostępne z pojemnością od 5 T, są wyposażone w wózek Roll-Over umożliwiający zniwelowanie nierówności terenu, zwiększenie siły napędu i komfortu jazdy.