Pöttinger FARO COMBILINE wielofunkcyjne przyczepy rotorowe - raitech.pl

FARO COMBILINE wielofunkcyjne przyczepy rotorowe

Zapotrzebowanie mocy od 90 do 150 KM - pojemność od 22 do 23 m³

FARO 5010 i FARO 4010 COMBILINE to nowe modele PÖTTINGER ze średniego segmentu przyczep do pracy z ciagnikami mocy od 90 do 150 KM. 31-nożowa belka i mocniejszy napęd rotoru zapewniajacy większą przepustowość sprawiają, ze nowe FARO jest przyczepą o duzej wydajności. FARO 4010 COMBILINE może być również wykorzystane jako przyczepa objętościowa.

Konstrukcja, która budzi zaufanie

Mocny dyszel

W zależności od ciągnika i ogumienia dzięki wydłużonej budowie dyszla możliwe jest uzyskanie kąta skrętu do 60°.

Górny lub dolny zaczep
Górny lub dolny zaczep


Górny lub dolny zaczep, 2,0 t obciążenia

Dyszel jest wykonany seryjnie jako dyszel łamany z dwoma siłownikami dwustronnego działania. Amortyzator tłumiący dyszla stanowi wyposażenie na życzenie.

Praktyczne wyposażenie
Praktyczne wyposażenie


Praktyczne wyposażenie

  • Wszystkie węże i kable są uporządkowane i poprowadzone przez uchwyty.

  • Wychylna stopa podporowa ułatwia zaczepianie i odczepianie.

  • Zaczep kulowy jest dostępny na życzenie.

  • Load-Sensing stanowi wyposażenie w opcji.

Wtrzymała rama

Wtrzymała rama
Wtrzymała rama


Solidna ramy jest wykonana z wysokiej jakości drobnoziarnistej stali QSTE. Rama i wsporniki boczne są połączne stabilnie przez śruby z gęstym gwintem. Brak spawu. Gęsto rozmieszczone wsporniki boczne i mocne profile ścian zapewniają największą wytrzymałość.

  • Szerokość wewnętrzna nabudowy wynosi 2,10 m.

  • Kąt otwarcia burty tylnej można regulować z kabiny ciągnika.

  • Drabina i właz do przyczepy stanowią wyposażenie standardowe w modelach D, w modelach L są wyposażeniem na życzenie.

  • Oświetlenie wnętrza przyczepy i reflektor roboczy są dostępne jako wyposażenie na życzenie.

Przeniesienie mocy do 1600 Nm 17% większa przepustowość

Zespół napędu
Zespół napędu


Zespół napędu jest dostosowany do dużych obciążeń. Przyczepy silosowe FARO współpracują z ciągnikami mocy do 150 KM.

Maszyna jest napędzana od obustronnego szerokokątnego wałka przegubowego. Zespół napedu jest chroniony przez sprzęgło zapadkowe.

  • Wysokie zabezpieczenie momentu skrętu 1600 Nm.

  • Wydajny również przy mocy 90 do 150 KM

  • Jednorzędowy 1 1/2 cala wydajny łańcuch rotora.

  • Automatyczny napinacz łańcucha.

  • Automatyczne smarowanie łańcucha agregatu załadowczego i podbieracza.

Napęd podłogi rusztowej

Napęd podłogi rusztowej
Napęd podłogi rusztowej


Napęd zapewnia mocny silnik hydrauliczny. Prędkość jest regulowana bezstopniowo. Podłoga może być napędzana opcjonalnie przy pomocy dwusuwowego silnika.

Napęd walców dozujących

Napęd walców dozujących
Napęd walców dozujących


Napęd walców dozujących jest poprowadzony w ramie. Wał napędowy jest zabezpieczony sprzęgłem krzywkowym i przygotowany na moment obrotowy 1200 Nm.

Podbieracz

Wahliwy podbieracz zapewniający maksymalną wydajność zbioru

Wahliwy system podbieracza
Wahliwy system podbieracza


Podbieracz PÖTTINGER gwarantuje maksymalną wydajność. Przestrzeń między palcami podbieracza i rotora została zoptymalizowana i dopasowana do odbierania maksymalnej ilości paszy. Wahliwy podbieracz PÖTTINGER z ośmioma rzędami palców wykazuje maksymalną wydaność zbioru również przy dużej prędkości jazdy i trudnych warunkach pracy.

Dokładne dopasowanie
Dokładne dopasowanie


Najlepsze kopiowanie nierówności terenu

Dwa przegubowe ramiona nośne umożliwiają pełną swobodę ruchów podbieracza. Dodatkowo sprężyny troszczą się o mniejszy nacisk na podłoże. Regulowane na wysokość skrętne koła kopiujace 16 x 6,5-8 kopiują pofałdowanie terenu dokładnie w miejscu mocowania palców zapewniając idealne dopasowanie do nierówności a także podczas jazdy w zakręcie.

  • Wyjątkowy zakres wychylenia 180 mm zapewnia perfekcyjne kopiowanie nierówności i precyzyjne prowadzenie po obrysie.

  • Skrętne koła kopiujące dostępne są jako wyposażenie na życzenie.

  • Automatyczne wyłączanie podbieracza w modelach FARO D do rozładunku przy pomocy walców dozujących.

  • Dodatkowa rolka koła kopiujacego jako wyposażenie w opcji.

Perfekcyjny przepływ masy
Perfekcyjny przepływ masy


Perfekcyjny przepływ masy

Zoptymalizowana blacha uderzeniowa z rolką dogniatającą pokos i prowadnicami gwarantuje perfekcyjny przepływ paszy również przy dużej prędkości załadunku i krótkiej, mokrej zielonce.

Sterowany podbieracz dla czystej paszy

Sterowany podbieracz
Sterowany podbieracz


Stale smarowane dwurzędowe rolki sterowania łożysk stożkowych wytrzymują największe obciążenia. Palce podbieracza są sterowane nadążnie. Gwarantuje to optymalną ochronę darni, minimalne zabrudzenie ziemią i zapobiega nadmiernemu zużyciu palców.

  • Podbieracz jest obustronnie sterowany przez stalową krzywkę.

  • Sterowane palce podbieracza przenoszą paszę w kierunku zębów rotora - zaleta szczególnie przy krótkiej, mokrej trawie jesienią.

Dodatkowa rolka koła kopiującego z tyłu podbieracza

Dodatkowa rolka koła kopiującego
Dodatkowa rolka koła kopiującego


Nowa dodatkowa rolka koła kopiującego jest umieszczona centralnie z tyłu podbieracza. Centralne umieszczenie zapobiega zatapianiu się w śladzie ciągnika i gwarantuje perfekcyjne kopiowanie nierówności i zbiór czystej paszy.

Prowadzenie w równoległoboku
Prowadzenie w równoległoboku


Równoległobok robi różnice

Prowadzenie w równoległoboku zapewnia wyraźnie lepsze kopiowanie konturów terenu i czystszą paszę również w trudnych warunkach zbioru. Wahliwe zawieszenie podbieracza zachowane w 100%. Ustawienie odbywa się niezależnie od przednich kół kopiujących.

  • Dodatkowa rolka koła kopiującego jest podnoszona wraz z podbieraczem.

  • Zostaje przy tym zachowany pełny prześwit od podłoża.

ROTOMATIC PLUS

Lekkość uciągu i oszczędność paliwa

ROTOMATIC PLUS rotor załadunkowy
ROTOMATIC PLUS rotor załadunkowy


ROTOMATIC PLUS to serce przyczepy FARO. Mocny i sprawny rotor gwarantuje wysoką wydajność przy cięciu i zagęszczaniu. ROTOMATIC PLUS zapewnia lekkie i bez dużego zapotrzebowania mocy zagłębianie się w zielonce i perefkcyjne zbieranie paszy przez podbieracz.

  • Rotor załadunkowy z siedmioma spiralnie ułożonymi rzędami zębów ma średnicę 750 mm.

  • Rotor załadowczy jest obustronnie łożyskowany na łożyskach samonastawnych.

  • Łożyskowanie znajduje się między rotorem i przekładnią na ramie rotora. Takie rozwiązanie chroni łożyska i łańuch.

Zęby z hartowanej drobnoziarnistej stali
Zęby z hartowanej drobnoziarnistej stali


Optymalna forma zębów

Zęby wykonane z hartowanej drobnoziarnistej stali Durostat 500 mają o grubości 7 mm zapewniają maksymalną wydajność również przy mokrej i krótkiej paszy. Zoptymalizowana forma zębów i duża powierzchnia skrobaków troszczą się o najlepsze zagęszczenie w przestrzeni załadunkowej. Pierścienie zębów są zawieszone w wewnętrznym bębnie i kilkukrotnie przyspawane. Tył skrobaków ma szerokość 12 mm. Każdy skrobak jest pojedyńczo osadzony i przykręcony. Zapewniają największy stopień zagęszczenia odpowiednio do ustawienia automatyki załadunku.

EASY MOVE - oryginalne rozwiązanie

EASY MOVE
EASY MOVE


Wyjątkowe rozwiązanie firmy Pöttinger: EASY MOVE - wychylana belka nożowa oferuje komfort najwyższej klasy.

  • Łatwa wymiana noży z boku przyczepy

Najwyższa jakość noży

Najwyższa jakość noży
Najwyższa jakość noży


Noże wykonane z hartowanej stali narzędziowej i z wytłoczonym fałdowanym szlifem gwarantują dokładne cięcie. Bardzo mocna tylna część noża jest gwarancją jego dużej żywotności.

Zabezpieczenie noży

Zabezpieczenie noży
Zabezpieczenie noży


PÖTTINGER chroni serce przyczepy przy pomocy innowacyjnego rozwiązania: opatentowanego zabezpieczenia przeciw ciałom obcym. Każdy nóż wyposażony jest w odrębne zabezpieczenie.

  • Duża przepustowość wymaga odpowiedniej siły wyzwalania. Pozycja każdego nóża jest utrzymywana przez pakiet mocnych sprężyn, przez co zapewnione jest równomierne cięcie. Tylko u PÖTTINGERa. Siła wyzwalania jest niezależna od wielkości i miejsca uderzenia ciała obcego.

  • Przy podebraniu ciał obcych mniejsze kawałki przelatują od razu na odcinku między podbieraczem a rotorem.

  • Większe ciała obce rotor przyciska do noża, powodując że ten na krótko odchyla się.

  • Rolka trzymające tył noża wyczepia się ze swojej blokady robiąc miejsce dla wylotu ciała obcego. Siła oporu zostaje natychmiast zredukowana, co chroni nóż.

  • Po opuszczeniu belki nożowej przez ciało obce, nóż powraca do swojej pozycji wyjściowej.

W odróżnieniu od sieczkarni kamienie nie są rozłupywane. Bydło pozostawia je w korycie. Nie dochodzi więc do skaleczeń przewodu pokarmowego u zwierząt.

Rozładunek na naciśnięcie guzika

Automatyczny rozładunek

Automatyczny rozładunek
Automatyczny rozładunek


Naciśnięcie guzika na sterowniku obsługi wystarcza, aby przez duży przekrój otwartej ściany tylnej przyczepa została rozładowana w kilka minut. Automatyka rozładunku odciąża operatora i chroni maszynę.

Opuszczona podłoga rusztowa

Opuszczona podłoga rusztowa
Opuszczona podłoga rusztowa


  • Podłoga rusztowa została z przodu obniżona o 150mm, co dało możliwość zamontowania ogumienia 710/35 R 22,5.

  • Zwały paszy są przesuwane w tył. Prowadzi to do równomiernego, płynnego rozładunku przy jednoczesnym niskim zapotrzebowaniu mocy.

  • Mocne ogniwa łańcucha gwaranują szybki wyładunek.

  • Jako opcja dostępny jest dwusuwowy silnik oferujący prędkość rozładunku do 18 m/min.

Wytrzymała podłoga rusztowa
Wytrzymała podłoga rusztowa


Wytrzymała podłoga rusztowa

Podłoga rusztowa PÖTTINGER gwarantuje niezawodną pracę przez wiele lat. Płaszczyznę załadunku tworzy impregnowana, mocna podłoga drewniana. Deski są łączone na wpust, osadzone w ramie i skręcone. Wzmocnione listwy są przesunięte względem siebie i łatwodostępne. Punkty smarowania wałków podłogi rusztowej znajdują się z boku przyczepy.

Load Sensing

Przyczepy silosowe PÖTTINGER są seryjnie przystosowane do współpracy z Load Sensing. Konieczna ilość oleju jest prezycyzyjnie mierzona i dopasowywane do potrzeb. Dzięki temu nie dochodzi do przegrzania oleju i możliwe jest zmniejszenie zapotrzebowania mocy do 15 kW / 20 KM.

Dozowanie na wymiar

Dozowanie według potrzeb
Dozowanie według potrzeb


Modele FARO D

Równomiernie rozdzielona pasza to warunek perfekcyjnego zagęszczenia na pryźmie. Dwa walce dozujące Agresywne palce intensywnie rozdzielają nawet mocno zagęszczona paszę. Listwy na walcach zapewniają szybki rozładunek sieczki kukurydzianej. Czujnik w łożysku walca dozującego włącza automatycznie podłogę rusztową.

Wielofunkcyjna klapa tylna
Wielofunkcyjna klapa tylna


Wielofunkcyjna klapa tylna

Kąt otwarcia burty tylnej jest regulowany z pozycji kabiny ciągnika odpowiednio do panujacych warunków pogodowych.

  • Napęd dozowania - zabezpieczenie 1200 Nm.

  • Automatyczny napinacz łańcucha.

  • Łatwodostępna, centralna listwa smarowania.

  • Trzeci wał dozujący dostępny na życzenie.

Taśma poprzeczna
Taśma poprzeczna


Przenośnik poprzeczny

Taśma poprzeczna o szerokości 890 mm jest dostępna jako wyposażenie na życzenie i ma napęd hydrauliczny.

  • Bieg w lewo i prawo.

  • Blokada burty tylnej.

  • Własna hydraulika o wydajności poniżej 80 l/min.

  • Bezprzewodowy sterownik POWER CONTROL Wireless.

Sterowniki obsługi

DIRECT CONTROL
DIRECT CONTROL


Sterownik obsługi stanowi duże wsparcie dla komfortu pracy operatora i jest gwarancją kontrolowanej i wydajnej pracy. Nowa generacja sterowników obsługi pozwala rolnikowi na efektywne działanie również podczas długiego dnia pracy. Podczas prac nad nowymi sterownikami główny nacisk położono na maksymalny komfort obsługi, ergonomię i proces automatyzacji poszczególnych etapów pracy. Intuicyjna obsługa szczególnie przydatna przy częstej zmianie operatorów. W efekcie uzyskano otymalny wachlarz funkcji obsługi, który przez elektroniczny włącznik wyboru lub terminal ISOBUS zaspokają wszystkie potrzeby.

Wytrzymały i oświetlony - gotowy do pracy dzień i noc

  • Wytrzymała obudowa z 2-komponentowego tworzywa sztucznego z gumowym obramowaniem.

  • Wszystkie sterowniki z podświetlonym graficznym wyświetlaczem.

  • Wypukła, podświetlona klawiatura optymalnie sprawdzająca się w ciemności.

Sterowniki obsługi

DIRECT CONTROL
DIRECT CONTROL


DIRECT CONTROL

W przypadku przyczep bez dozowania wszystkie funkcje są wybierane bezpośrednio. Graficzny wyświetlacz i oświetlenie klawiatury dają sie łatwo ustawić.

POWER CONTROL
POWER CONTROL


POWER CONTROL

Wszystkie funkcje są obsługiwane przez sterownik. Wyświetlane są również komunikaty o błędach. Zintegrowana analiza danych.

  • Automatyczne funkcje za- i wyładunku.

  • Ergonomiczny kształt wypukłych przycisków.

  • Podświetlenie.

POWER CONTROL bezprzewodowy
POWER CONTROL bezprzewodowy


POWER CONTROL bezprzewodowy

Dla komfortowej obsługi przyczepy również poza kabiną ciągnika.

  • Specjalnie do obsługi taśmy poprzecznej.

  • Pas uwalnia obie ręce do obsługi.

  • Duży zasięg do 100 m.

CCI 100 Terminal
CCI 100 Terminal


CCI 100 Terminal

100 % ISOBUS

Komfort ekstra klasy jako opcja. Ten sterownik umożliwia dodatkowo obsługę maszyn ISOBUS innego producenta.

  • Wysokiej jakości kolorowy wyświetlacz TFT 8,4" z podświetloną klawiaturą.

  • Ekran dotykowy, automatyczne funkcje za- i wyładunku.

  • Wejście na USB, podłączenie kamery M 12x1.

Podwozia & ogumienie

Sprężynowana oś tandemowa z resorowaniem piórowym
Sprężynowana oś tandemowa z resorowaniem piórowym


Sprężynowana oś tandemowa z resorowaniem piórowym, 10,5 t obciężenie osi, 17"

Standard w FARO 3510 / 4010.

Dziewięć masywnych piór resorowych zapewnia konieczną amortyzację. Amortyzator wyrównujący optymalnie rozdziela nacisk na podłoże na obydwie osie. Odstęp piór 1100 mm. Podczas przejazdu po bardzo nierównym terenie siły są równomiernie rozdzielane na obydwie osie.

Oś podwójna z resorami parabolicznymi
Oś podwójna z resorami parabolicznymi


Oś tandemowa z resorowaniem parabolicznym, 13 t obciążenie osi, 17"

Standard w FARO 4510 / 5010.

22,5" Standard w FARO 4010 COMBILINE.

Amortyzory paraboliczne z dużymi odstępami podpór piór i wahaczem do wyrównanie na stoku.

Oś tandemowa z resorowaniem parabolicznym i drążkami wzdłużnymi w opcji
Oś tandemowa z resorowaniem parabolicznym i drążkami wzdłużnymi w opcji


Oś tandemowa z resorowaniem parabolicznym i drążkami wzdłużnymi w opcji, 16 t obciążenie osi, 22,5"

Wahacz wyrównujący. Stabilne wahacze wzdłużne amortyzują przy hamowaniu i pokonywaniu przeszkód. Spokojna jazda po polu i po drodze jak również perfekcyjna amortyzacja na pryźmie.

Oś skrętna do resorowania parabolicznego w opcji

Bez uszkodzeń darni również przy dużym tonażu. Zalety obsługi przy pomocy terminalu ISOBUS: Automatyczna blokada przy dużej prędkości jazdy i cofaniu.

Oś tandemowa sprężyny hydropneumatycznymi w opcji, 16 t obciążenie osi, 22,5"

Duże wychylenie osi do 220 mm doskonale spradza się przy trudnym dojeździe do pola i przy złych warunkach drogowych.

Hamulce pneumatyczne

Hamulce pneumatyczne na cztery koła z regulatorem ALB (automatyczna regulacja siły hamowania w zależności od obciążenia) gwarantują bezpieczne i równomierne hamowanie przy dużej prędkości jazdy.

Hamulce hydrauliczne

W niektórych krajach oferowane są specjalnie także hamulce hydrauliczne.

Opcje

Pozostałe wyposażenie w opcji

  • Podwozie na kołach kopiujących do podbieracza

  • Hydrauliczne odciążenie podbieracza

  • Włącznik tylny do podłogi rusztowej

  • Load Sensing

  • Dwusuwowy silnik do podłogi rusztowej

  • Hamulce hydrauliczne

  • Reflektor roboczy do przestrzeni załadunkowej

  • Oświetlenie graniczne i obrysowe

  • System video z monitorem i kamerą

  • Obracane światło do przyczepy

Wysyłanie zapytania o dostępność maszyny - Pöttinger FARO COMBILINE wielofunkcyjne przyczepy rotorowe

Administratorem danych osobowych Raitech.pl jest Raitech Sp. z o.o., Bydgoska 41, 86-061 Brzoza k/Bydgoszczy, NIP: 953-21-88-486, REGON: 091570360.