Podwozia & ogumienie
Sprężynowana oś tandemowa z resorowaniem piórowymSprężynowana oś tandemowa z resorowaniem piórowym, 10,5 t obciężenie osi, 17"
Standard w FARO 3510 / 4010.
Dziewięć masywnych piór resorowych zapewnia konieczną amortyzację. Amortyzator wyrównujący optymalnie rozdziela nacisk na podłoże na obydwie osie. Odstęp piór 1100 mm. Podczas przejazdu po bardzo nierównym terenie siły są równomiernie rozdzielane na obydwie osie.
Oś podwójna z resorami parabolicznymiOś tandemowa z resorowaniem parabolicznym, 13 t obciążenie osi, 17"
Standard w FARO 4510 / 5010.
22,5" Standard w FARO 4010 COMBILINE.
Amortyzory paraboliczne z dużymi odstępami podpór piór i wahaczem do wyrównanie na stoku.
Oś skrętna do resorowania parabolicznego w opcji
Bez uszkodzeń darni również przy dużym tonażu. Zalety obsługi przy pomocy terminalu ISOBUS: Automatyczna blokada przy dużej prędkości jazdy i cofaniu.
Oś tandemowa sprężyny hydropneumatycznymi w opcji, 16 t obciążenie osi, 22,5"
Duże wychylenie osi do 220 mm doskonale spradza się przy trudnym dojeździe do pola i przy złych warunkach drogowych.
Hamulce pneumatyczne
Hamulce pneumatyczne na cztery koła z regulatorem ALB (automatyczna regulacja siły hamowania w zależności od obciążenia) gwarantują bezpieczne i równomierne hamowanie przy dużej prędkości jazdy.
Hamulce hydrauliczne
W niektórych krajach oferowane są specjalnie także hamulce hydrauliczne.