Pöttinger TORRO COMBILINE przyczepa rotorowa - raitech.pl

TORRO COMBILINE przyczepa rotorowa

Zapotrzebowanie mocy 160-300 KM - pojemność 30,5 do 35m³

Wydajna przyczepa silosowa TORRO zapewnia najlepsze przygotowanie sianokiszonki. Mocna, wydajna o dużej przepustowości – tak prezentuje się Państwu seria TORRO.

Konstrukcja, która budzi zaufanie

Proste podłączenie

Górny lub dolny zaczep
Górny lub dolny zaczep


W zależności od ciągnika i ogumienia dzięki smukłej budowie dyszla możliwe jest uzyskanie kąta skrętu do 60°, również przy sterowaniu wymuszonym. Wszystkie węże i kable są uporządkowane i poprowadzone przez uchwyty.

Górny lub dolny zaczep

Do wyboru odciążenie 2,0 t, 3,0 t lub 4,0 t, amortyzator dyszla w standardzie.

Hydrauliczny układ kierowania wymuszonego
Hydrauliczny układ kierowania wymuszonego


Hydrauliczny układ kierowania wymuszonego

Zaczep według normy DIN ISO 26402 gwarantuje idealny chód w śladzie ciągnika również na stoku i na pryźmie.

  • Kompaktowa, stablina konstrukcja.

  • Drążek sterowania z automatyczną blokadą umożliwia zaczepienie przyczepy tylko przez jedną osobę.

Elektryczno-hydrauliczne sterowanie wymuszone
Elektryczno-hydrauliczne sterowanie wymuszone


Elektryczno-hydrauliczne sterowanie wymuszone

Za stabilną i bezpieczną jazdę przy dużych prędkościach i w wąskich zakrętach odpowiada regulator kąta skrętu. Większy kąt skrętu pozwala lepiej chronić darń i lepiej manewrować przyczepą po polu. Mniejszy kąt skrętu przy jeździe z większą predkością zapewnia większe bezpieczeństwo. Osie tandem i tridem są sterowane tylko jednostronnie.

  • Wymagane są Load Sensing, hamulce pneumatyczne i ogumienie 26,5".

  • Małe zużycie opon

  • Proste podłączenie

  • Kompaktowa budowa bez części mechanicznych.

  • Osie zamykane przez naciśnięcie guzika na terminalu

Wytrzymała rama

Wysokiej jakości konstrukcja ramy
Wysokiej jakości konstrukcja ramy


Wysokiej jakości rama zbudowana jest z drobnoziarnistej stali QSTE. Rama i wsporniki boczne są połączne stabilnie przez śruby z gęstym gwintem. Brak spawu. Gęsto rozmieszczone wsporniki boczne i mocne profile ścian zapewniają największą wytrzymałość.

Wtrzymała rama
Wtrzymała rama


  • Szerokość wewnętrzna nabudowy wynosi 2,30 m.

  • Gładkościenne profile blaszane ze specjalną powłoką zapewniają kompletny, szybki rozładunek przyczepy.

  • Kąt otwarcia burty tylnej jest dowolnie regulowany z kabiny ciągnika.

  • Drabinka pozwala na komfortowe przemieszczenie się do wnętrza przyczepy.

  • Reflektory robocze na grodzi przedniej dbają o wystarczające oświetlenie wnętrza przyczepy.

Linki dachowe
Linki dachowe


Opcje nabudowy

  • Linki dachowe z plandeką z tyłu zabezpieczają transport zebranej masy o specyficznej gęstości.

  • Zwolnienie linek dachowych w połączeniu z hydraulicznym składaniem pokrywy automatyki załadunku.

  • Reflektory robocze LED na przedniej ścianie i błotnikach.

  • System video z monitorem i jedną lub dwoma kamerami.

  • Obracane światło do przyczepy

Przeniesienie mocy do 2300 Nm

10% większa wydajność

Przekładnia rotoru
Przekładnia rotoru


Zespół napędu jest dostosowany do dużych obciążeń. Przyczepy silosowe TORRO współpracują z ciągnikami mocy do 300 KM.

Maszyna jest napędzana od obutronnego szerokokątnego wałka przegubowego. Zespół napędu jest chroniony przez sprzęgło zapadkowe. Wielkowymiarowa przekładnia rotoru pracuje w kąpieli olejowej i absolutnie nie wymaga konserwacji.

  • Łożyskowanie znajduje się między rotorem i przekładnią na ramie rotora. Takie rozwiązanie chroni łożyska i przekładnię.

  • Zabezpieczenie momentu skrętu wynosi aż 2300 Nm, co odpowiada maksymalnej mocy 221 kW / 300 KM.

  • Oznacza to 10% wzrost wydajności.

Sworzeń pomiaru siły
Sworzeń pomiaru siły


Wyposażenie ISOBUS

Sworzeń pomiaru siły pozwala dokładnie dopasować moment napędowy do wielkości zbioru. Przy załadunku czujnik momentu załadunku przekładni w połączeniu z czujnikami w przedniej ścianie i klapą automatyki załadunku steruje podłogą rusztową - pełna ochrona paszy kontrolowana z kabiny ciągnika.

Load Sensing

Wszystkie przyczepy samozbierające PÖTTINGER diagnozują obciążenia. Określana jest potrzebna ilość oleju a następnie dopasowywana do potrzeb. Dzięki temu nie dochodzi do przegrzania oleju. Zmniejsza się też zapotrzebowanie mocy o do 20 KM (15 kW)

Napęd walców dozujących

Napęd walców dozujących
Napęd walców dozujących


Napęd walców dozujących jest poprowadzony w ramie. Wał napędowy jest zabezpieczony sprzęgłem krzywkowym i przygotowany na moment obrotowy 1700 Nm.

Wysokiej wydajności podbieracz z 6 rzędami palców

Wahliwy system podbieracza

Podbieracz
Podbieracz


Maksymalna wydajność zbioru

Wahliwy podbieracz PÖTTINGER z ośmioma rzędami palców wykazuje maksymalną wydaność zbioru również przy dużej prędkości jazdy i w trudnych warunkach pracy.

Wahliwy system podbieracza
Wahliwy system podbieracza


Dokładne dopasowanie

Dwa przegubowe ramiona nośne umożliwiają pełną swobodę ruchów podbieracza. Dodatkowo sprężyny troszczą się o mniejszy nacisk na podłoże. Regulowane na wysokości skrętne koła kopiujace 16 x 6,5-8 kopiują pofałdowanie terenu dokładnie w miejscu mocowania palców zapewniając idealne dopasowanie do nierówności a także podczas jazdy w zakręcie.

  • Wyjątkowy zakres wychylenia 180 mm zapewnia perfekcyjne kopiowanie nierówności i precyzyjne prowadzenie po obrysie.

  • Automatyczne wyłączanie podbieracza w modelach TORRO D do rozładunku przy pomocy walców dozujących.

Perfekcyjny przepływ masy
Perfekcyjny przepływ masy


Perfekcyjny przepływ masy

Podbieracz PÖTTINGER gwarantuje maksymalną wydajność.

  • Duża rolka pokosu troszczy się przy dużej prędkości załadunku o perfekcyjny przepływ masy.

  • Przestrzeń między palcami podbieracza i rotora została zoptymalizowana i dopasowana do odbierania maksymalnej ilości paszy.

  • Rotor lekko przesuwa paszę na belkę nożową i dalej do przestrzeni załadunkowej.

Sterowany podbieracz dla czystej paszy

Podbieracz
Podbieracz


Rolki sterujące podbieracza
Rolki sterujące podbieracza


Podbieracz jest obustronnie sterowany przez stalową krzywkę. Stale smarowane dwurzędowe rolki sterowania łożysk stożkowych wytrzymują największe obciążenia.

  • Czysta pasza dzięki małej liczbie obrotów i sterowanemu podbieraniu. Palce są sterowane lekko nadążnie i optymalnie dopasowują się do konturów terenu.

  • Perfekcyjne przekazywanie masy na rotor w każdych warunkach pracy, maksymalnie reagujące na całej swej długości palce.

  • Pasza nie jest "wyczesywana" a źdźbła są podawane na rotor prawie wyłącznie w ustawieniu poprzecznym. Najlepsza jakość cięcia

  • Krzywkę należy smarować tylko jeden raz w roku. Główne łożyska mają interwał konserwacyjny co 80 przyczep i są łatwodostępne.

Dodatkowa rolka koła kopiującego z tyłu podbieracza

Nowa dodatkowa rolka koła kopiującego jest umieszczona centralnie z tyłu podbieracza. Centralne umieszczenie zapobiega zatapianiu się w śladzie ciągnika i gwarantuje perfekcyjne kopiowanie nierówności.

Prowadzenie w równoległoboku robi różnicę

Prowadzenie w równoległoboku zapewnia wyraźnie lepsze kopiowanie konturów terenu i czystszą paszę również w trudnych warunkach zbioru. Wahliwe zawieszenie podbieracza zachowane w 100%. Ustawienie odbywa się niezależnie od przednich kół kopiujących.

  • Dodatkowa rolka koła kopiującego jest podnoszona wraz z podbieraczem.

  • Zostaje przy tym zachowany pełny prześwit od podłoża.

POWERMATIC PLUS

Załadunek i cięcie

POWERMATIC PLUS rotor załadunkowy lekki w uciągu i o stosunkowym niskim zapotrzebowniu mocy

POWERMATIC PLUS
POWERMATIC PLUS


Rotor załadowczy
Rotor załadowczy


POWERMATIC PLUS to serce przyczep serii TORRO. Mocny i sprawny rotor gwarantuje wysoką wydajność przy cięciu i zagęszczaniu. POWERMATIC PLUS zapewnia lekkie i bez dużego zapotrzebowania mocy zagłębianie się w zielonce i perefkcyjne zbieranie paszy przez podbieracz.

  • Rotor załadunkowy z ośmioma spiralnie ułożonymi rzędami palców ma średnicę 800 mm.

  • Rotor jest obustronnie łożyskowany na łożyskach samonastawnych.

  • Łożyskowanie znajduje się między rotorem i przekładnią na ramie rotora. Takie rozwiązanie chroni łożyska i przekładnie.

Optymalna forma zębów

Optymalna forma zębów
Optymalna forma zębów


Szerokie końcówki zębów zapewniają maksymalną wydajność również przy mokrej i krótkiej zielonce. Zoptymalizowana forma zębów i duża powierzchnia skrobaków troszczą się o najlepsze zagęszczenie w przestrzeni załadunkowej. Zęby z hartowanej drobnoziarnistej stali Durostat 500 mają grubość 10 mm. Pierścienie zębów są zawieszone w wewnętrznym bębnie i kilkukrotnie przyspawane.

Tył skrobaków ma szerokość 20 mm. Każdy skrobak jest pojedyńczo osadzony i przykręcony. Zapewniają najwięszy stopień zagęszczenia odpowiednio do ustawienia automatyki załadunku.

45 noży - 34 mm - odstęp noży

TWIN BLADE nóż bliźniaczy
TWIN BLADE nóż bliźniaczy


Wiązki paszy są dokładnie i równomiernie cięte. Pocięta zielonka ma strukturę odpowiednią dla przeżuwaczy. Optymalny odstęp między nożem i zębem zapewnia lekkość uciągu i ochronę noży przed ciałami obcymi.

TWIN BLADE nóż podwójny

  • Nowa i opatentowana forma odwracalnego noża TWINBLADE charakteryzuje się podwójną żywotnością.

  • Gwarancja stale perfekcyjnej jakości cięcia; noże zapasowe są zawsze pod ręką.

EASY MOVE

EASY MOVE belka nożowa
EASY MOVE belka nożowa


Wychylenie belki nożowej
Wychylenie belki nożowej


To jedyne w swoim rodzaju wychylenie belki nożowej w istotny sposób ułatwia wymianę noży.

Po naciśnięciu przycisku z boku przyczepy ramiona nośne belki nożowej wysuwają się w dół i wysuwają belkę. Teraz belkę nożna łatwo wyciągnąć na bok przyczepy.

Centralne zwalnianie noży w standardzie

Naciśnięcie przycisku odblokowujacego noże zwalnia blokadę. Można przystąpić do beznarzędziowego wyciągania noży.

Sprężyny i dźwignie systemu indywidualnego zabezpieczenia noży znajdują się w chronionej przestrzeni. Dzięki temu znacznie zmniejsza się zanieczyszczenie uchwytów noży. W przypadku powstania zatoru belkę nożową można wychylić bezpośrednio z kabiny ciągnika.

Wysokiej jakości noże

Bardzo mocna tylna część noża
Bardzo mocna tylna część noża


Noże wykonane z hartowanej stali narzędziowej i z wytłoczonym fałdowanym szlifem gwarantują dokładne cięcie. Bardzo mocna tylna część noża jest gwarancją jego dużej żywotności.

Państwa za- i ubezpieczenie

Niepowtarzalne zabezpieczenie noży
Niepowtarzalne zabezpieczenie noży


PÖTTINGER chroni serce przyczepy opatentowanym zabezpieczeniem. Ciała obce są zagrożeniem dla rotora i belki nożowej, a przestoje kosztują.

Siła wyzwalania jest dopasowana do przepustowości. Pojedyńczo i mocno osadzone noże zapewniają równomierne cięcie.

Opatentowany system zabezpieczający

  • Większe ciała obce oddziałują na nóż krótko, przesuwając go w kierunku przepływu zielonki.

  • Blokada noża zostaje zwolniona.

  • Siła oporu zamniejsza się pod wpływem uderzenia i nóż przepuszcza ciało obce prawie bez oporu. Ostrość noża pozostaje nienaruszona.

  • Na koniec noże automacznie powracają do pozycji wyjściowej.

Kamienie w paszy nie są łupane tak jak w sieczkarni. Bydło pozostawia całe kamienie w żłobie, nie narażając się na uszkodzenia przewodu pokarmowego.

AUTOCUT (system ostrzenia noży)

AUTOCUT (system ostrzenia noży)
AUTOCUT (system ostrzenia noży)


Ostrzenie noży
Ostrzenie noży


Dokładne, równomierne cięcie to podstawa dobrej jakości kiszonki. AUTOCUT gwarantuje wysoką jakość cięcia przez cały dzień roboczy.

Ostrzałka do noży ,,autocut" umożliwia komfortowe ostrzenie noży bezpośrednio w przyczepie. Zależnie od obciążenia noży, cykl ostrzenia można wybrać z terminala obsługi. Rozwiązanie to redukuje znacząco nakład czasu pracy na zabiegi konserwacyjne i jednocześnie gwarantuje niezmiennie wysoką jakość cięcia przy niskim zużyciu energii względnie przy wzrastającej wydajności.

Top cięcie

Pasza jest zawsze dokładnie cięta i nie jest ściskana.

15% mniejsze zapotrzebowanie mocy

  • Redukcja zużycia paliwa o 5 litrów/ godzinę

  • Większa przepustowość

  • Lepszy wynik ekonomiczny

Znaczna redukcja czasu na prace konserwacyjne

  • W pełni automatyczne ostrzenie wszystkich noży w 4 minuty w jednym cyklu

  • Mniejszy nakład pracy na konserwacje o ok. 45 minut dziennie

Zalety:

  • Skrobak czyści noże przy ich wychylaniu

  • Tarcza szlifierska ostrzy również zabrudzone noże

  • Kąt ostrzenia jest regulowany

  • Stopień ostrzenia jest ustawiany według potrzeb przez regulator ciśnienia

  • W pełni automatyczne ostrzenie kompletu noży

  • Jeden cykl trwa dokładnie 4 minuty

  • Zawsze ostre noże zapewniają wysoką jakość cięcia

  • Znaczące ograniczenie czasu na prace konserwacyjne

COMBILINE

Multifuncjonalna

Przemyślana nabudowa

Nabudowa COMBILINE
Nabudowa COMBILINE


Stalowy profil nabudowy stanowi jedną zamkniętą konstrukcję. Profile blaszane ze specjalną powłoką gwarantują długą żywotność. Wielkopowierzchniowa klapa zagęszczająca zapewnia najlepsze upakowanie masy i pełne wykorzystanie przestrzeni załadunkowej. Reflektorw przestrzeni załadunkowej H3 stanowi wyposażenie standardowe.

Automatyka załadunku jako standard

Automatyka załadunku gwarantuje stuprocentowe wypełnienie przyczepy, a przez to dużą wydajność transportu. Pasza już w kanale jest zagęszczana,a przestrzeń załadunkowa wykorzystana do końca.

Czujnik górnej części nabudowy
Czujnik górnej części nabudowy


Czujniki na przedniej ścianie i górnej części nabudowy

Jeden czujnik mierzy u dołu przedniej ściany ciśnienie wywierane przez załadowaną mokrą, ciężką trawę i włącza podłogę rusztową. Tym samym zapobiega niszczeniu paszy przy zbyt wysokim nacisku na rotor. Drugi czujnik w klapie zagęszczającej mierzy stopień zagęszczenia w przestrznei załadunkowej. Pasza jest regularnie zagęszczana, a wypełnienie przestrzeni załadunkowej jest optymalne.

Pomiar moment skrętu
Pomiar moment skrętu


Pomiar momentu skrętu w opcji

Czujnik na przekładni rotoru rejestruje moment skrętu napędu. Przez sterownik POWER CONTROL podłoga rusztowa może być obsługiwana z każdym czujnikiem załadunku osobno lub z obydwoma razem - pełna ochrona paszy z kabiny ciągnika.

Klapa przednia - dwie funkcje

Dwufunkcyjna klapa przednia
Dwufunkcyjna klapa przednia


Nowa ściana przednia może być wyposażona opcjonalnie w dwufunkcyjną klapę przednią i umożliwia szybką zmianę z pracy przyczepy silosowej do pracy jako przyczepa objętościowa.

1. Tryb pracy przyczepy samozbierającej

W trybie pracy jako przyczepa silosowa klapa zagęszczająca paszę jest postawiona w górę i steruje automatyką załadunku. Zagęszczenie jest regulowane przez sprężyny i może być dopasowane w ten sposób optymalnie do mocy ciągnika.

2. Tryb pracy jako przyczepa objętościowa

Dla pełnego wykorzystania przestrzeni załadunkowej przednia część podnoszona w górę, a klapa zagęszczająca jest opuszczana do środka.

Składane przykrycie kanału załadunku

Przykrycie kanału załadunku
Przykrycie kanału załadunku


Składane przykrycie kanału jako wyposażenie dodatkowe zapobiega przedostawaniu sie do kanału transportowanego właśnie materiału, gdy przyczepa pracuje jako przyczepa objętościowa. W przyczepach PÖTTINGER przykrycie jest po prostu składane a nie przezbrajane.

Skośne błotniki

Skośne błotniki
Skośne błotniki


Wszystkie przyczepy TORRO COMBILINE mają skośne błotniki a wzdłużne nośniki są zamknięte. Pasza czy sieczka nie pozostaje na błotnikach. Podczas transportu po drodze sieczka nie jest jest więc rozrzucana po drodze.

Rozładunek na naciśnięcie guzika

Automatyczny rozładunek

Rozładunek
Rozładunek


Naciśnięcie guzika na sterowniku obsługi wystarcza, a duży przekrój otwartej ściany tylnej modeli TORRO L umożliwia rozładunek w kilka minut. Automatyka rozładunku odciąża operatora i chroni maszynę.

Dozowanie na wymiar

Równomierny dywan zielonej masy
Równomierny dywan zielonej masy


Modele TORRO D

Równomiernie rozdzielona pasza to warunek perfekcyjnego zagęszczenia na pryźmie. Dwa walce dozujące Agresywne palce intensywnie rozdzielają nawet mocno zagęszczona paszę. Listwy na walcach zapewniają szybki rozładunek sieczki kukurydzianej. Czujnik w łożysku walca dozującego włącza automatycznie podłogę rusztową.

Wielofunkcyjna klapa tylna

Kąt otwarcia burty tylnej jest regulowany z pozycji kabiny ciągnika odpowiednio do panujacych warunków pogodowych.

Napęd dozowania
Napęd dozowania


  • Napęd dozowania - zabezpieczenie 1200 Nm.

  • Automatyczny napinacz łańcucha.

  • Łatwodostępna, centralna listwa smarowania.

  • Trzeci wał dozujący dostępny na życzenie.

  • Dozowanie precyzyjne w opcji (tylko z linkami dachowymi i plandeką tylną)

Opuszczona podłoga rusztowa

Opuszczona podłoga rusztowa
Opuszczona podłoga rusztowa


Podłoga rusztowa została z przodu obniżona o 150mm, co dało możliwość zamontowania ogumienia 800/45 R 26,5. Masa paszowa została przesunięta w tył, co umożliwiło równomierny, perfekcyjny rozładunek. Mocne ogniwa łańcucha gwaranują szybki wyładunek.

  • Dwusuwowy silnik jest w standardzie. Prędkość rozładunku do 18 m/min.

  • Napęd podłogi jest umieszczony centralnie.

Długowieczna drewniana podłoga
Długowieczna drewniana podłoga


Długowieczna podłoga rusztowa

Podłoga rusztowa PÖTTINGER gwarantuje niezawodną pracę przez wiele lat. Płaszczyznę załadunku tworzy impregnowana, trwała podłoga drewniana. Deski są łączone na wpust, osadzone w ramie i skręcone. Wzmocnione listwy są przesunięte względem siebie i łatwodostępne. Punkty smarowania wałków podłogi rusztowej znajdują się z boku przyczepy.

Widok od spodu
Widok od spodu


Load sensing

Wszystkie przyczepy samozbierające PÖTTINGER diagnozują obciążenia. Konieczna ilość oleju jest prezycyzyjnie mierzona i dopasowywane do potrzeb. Dzięki temu nie dochodzi do przegrzania oleju i możliwe jest zmniejszenie zpotrzebowania mocy do 15 kW / 20 KM.

Podwozie

Osie dla większego bezpieczeństwa

Sprężyny paraboliczne podwozia

Stabilizator poprzeczny
Stabilizator poprzeczny


Zawieszenie hydropneumatyczne
Zawieszenie hydropneumatyczne


Wahacz zapewnia przez aktywne wyrównanie siły hamowania równe obciążenie kół. Jednocześnie perfekcyjne działanie resorów na pryźmie gwarantuje spokoją jazdę po polu i drodze.

  • Duży odstęp sprężyna - podparcie z przodu 1100 mm, z tyłu 856 mm.

  • Stabilne wahacze wzdłużne amortyzują przy hamowaniu i pokonywaniu przeszkód.

  • Oś skrętna chroni darń również przy dużym tonażu (standard).

  • Sterowanie wymuszone i system hamulcowy EBS jako opcja.

  • Elektryczne hydrauliczne sterowanie wymuszone w opcji.

Podwozie na sprężynach parabolicznych 22,5"/ 26,5" ze stabilizatorem poprzecznym do 21 t ciężaru całkowitego

Zaletą wzmocnionych spreżyn parabolicznych z dodatkowym stabilizatorem poprzecznym są lepsze właściwości jazdy na stoku i w zakręcie. 20% większe bezpieczeństwo jazdy.

Podwozie hydropneumatyczne 26,5" do 23 t ciężaru całkowitego

Podwozia hydropneumatyczne charakteryzują się dużym odstępem podparcia 1085 mm, które zapewnia bezpieczną jazdę w każdych warunkach. Duże wychylenie osi do 270 mm doskonale sprawdza się przy trudnym dojeździe do pola i przy złych warunkach drogowych. Najwyższy komfort jazdy na drogach i w terenie. Optymalne działanie hamulców dzięki równemu obciążeniu osi.

Jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy

Hamulce pneumatyczne 2-obwodowe z system elektronicznym EBS- ABS i RSP

Podczas skręcania lub podczas manewru wymijania przy dużej prędkości i pełnym obciążeniu, z wysoko umieszczonym punktem ciężkości istnieje duże ryzyko wywrócenia. Dzieki kontroli przyspieszenia poprzecznego, obciążenia i prędkości system rozpoznaje krytyczna sytuację. Dzięki automatycznemu hamowaniu pojedyńczych kół, prędkość zostaje zmniejszona, a przyspieszenie poprzeczne zredukowane. Bezpieczeństwo jazdy zostaje automatycznie przywrócone.

Sterowniki obsługi

Perfekcyjna obsługa

POWER CONTROL
POWER CONTROL


POWER CONTROL

Kompatybilny z ISOBUS

Wszystkie funkcje są obsługiwane przez sterownik. Wyświetlane są również komunikaty o błędach. Zintegrowana analiza danych.

  • Funkcje automatyczne za- i wyładunku

  • Ergonomiczny kształt wypukłych przycisków

  • Podświetlenie

POWER CONTROL bezprzewodowy
POWER CONTROL bezprzewodowy


POWER CONTROL bezprzewodowy

Dla komfortowej obsługi przyczepy również poza kabiną ciągnika.

  • Pas uwalnia obie ręce do obsługi

  • Duży zasięg do 100 m

Komfort Ekstraklasy

CCI 100 Terminal
CCI 100 Terminal


CCI 100 Terminal

100 % ISOBUS

Komfort ekstra klasy jako opcja. Ten sterownik umożliwia dodatkowo obsługę maszyn ISOBUS innego producenta.

  • Wysokiej jakości kolorowy wyświetlacz TFT 8,4" z podświetloną klawiaturą

  • Funkcje automatyczne za- i wyładunku

  • Gniazdo USB, przyłącze kamery M 12x1

Wysyłanie zapytania o dostępność maszyny - Pöttinger TORRO COMBILINE przyczepa rotorowa

Administratorem danych osobowych Raitech.pl jest Raitech Sp. z o.o., Bydgoska 41, 86-061 Brzoza k/Bydgoszczy, NIP: 953-21-88-486, REGON: 091570360.