Pöttinger JUMBO COMBILINE wielofunkcyja przyczepa rotorowa - raitech.pl

JUMBO COMBILINE wielofunkcyja przyczepa rotorowa

Zapotrzebowanie mocy 160-450 KM- pojemnośc 36,5 do 48,1 m³

Przyczepą JUMBO combiline oferujemy Państwu maksymalną elastyczność zastosowania i większe możliwości wykorzystania maszyny. Jumbo combiline może pracować jako wydajna przyczepa silosowa lub jako przyczepa objętościwa.

Konstrukcja

Proste podłączenie

Dyszel standardowy
Dyszel standardowy


W zależności od ciągnika i ogumienia dzięki smukłej budowie dyszla możliwe jest uzyskanie kąta skrętu do 60°, również przy sterowaniu wymuszonym. Wszystkie węże i kable są uporządkowane i poprowadzone przez uchwyty. Łamany dyszel jest wyposażony w amortyzator. Automatyczne ustawienie do transportu następuje po naciśnięciu guzika.

Zaczep
Zaczep


Górny lub dolny zaczep

Do wyboru obciążenie (w zależności od kraju) 2,0 t 3,0 t lub 4,0 t.

Hydrauliczny układ kierowania wymuszonego

Zaczep według normy DIN ISO 26402 gwarantuje idealny chód w śladzie ciągnika również na stoku i na pryźmie.

  • Kompaktowa, stablina konstrukcja.

  • Drążek sterowania z automatyczną blokadą umożliwia zaczepienie przyczepy tylko przez jedną osobę.

Układ kierowania wymuszonego
Układ kierowania wymuszonego


Elektryczno-hydrauliczne sterowanie wymuszone

Za stabilną i bezpieczną jazdę przy dużych prędkościach i w wąskich zakrętach odpowiada regulator kąta skrętu. Większy kąt skrętu pozwala lepiej chronić darń i lepiej manewrować przyczepą po polu. Mniejszy kąt skrętu przy jeździe z większą predkością zapewnia większe bezpieczeństwo. Osie tandem i tridem są sterowane tylko jednostronnie.

  • Wymagane są Load Sensing, hamulce pneumatyczne i ogumienie 26,5".

  • Małe zużycie opon

  • Proste podłączenie

  • Kompaktowa budowa bez części mechanicznych

  • Osie zamykane przez naciśnięcie guzika na terminalu

Wysokiej jakości i wytrzymałe

Mocna rama konstrukcji
Mocna rama konstrukcji


Solidna ramy jest wykonana z wysokiej jakości drobnoziarnistej stali QSTE. Rama i wsporniki boczne są połączne stabilnie przez śruby z gęstym gwintem. Mocne profile ścian bocznych i gęsto rozmieszczone wsporniki gwarantują bardzo dużą stabilność konstrukcji.

Nabudowa wewnętrzna
Nabudowa wewnętrzna


  • Szerokość wewnętrzna nabudowy wynosi 2,30 m.

  • Kąt otwarcia burty tylnej jest dowolnie regulowany z kabiny ciągnika.

  • Drabinka pozwala na komfortowe przemieszczenie się do wnętrza przyczepy.

  • Reflektory robocze na grodzi przedniej dbają o wystarczające oświetlenie wnętrza przyczepy.

Reflektor roboczy
Reflektor roboczy


Dostępne na życzenie:

  • Burta tylna"Large" z nakładaną ścianą dla uzyskania dodatkowego 1,5m Pojemność modeli JUMBO L.

  • Profile dachowe do modeli JUMBO zwiększają zagęszczenie siana i słomy. (Standard w JUMBO 10010 L).

  • Reflektory robocze LED na przedniej ścianie i błotnikach.

  • System video z monitorem i jedną lub dwoma kamerami.

Przeniesienie mocy

20% większa wydajność

Przekładnia rotoru
Przekładnia rotoru


Zespół napędu jest dostosowany do pracy o dużej wydajności i charakteryzuje przyczepy JUMBO firmy PÖTTINGER. Te przyczepy silosowe współpracują z ciągnikami mocy do 450 KM.

Maszyna jest napędzana od obutronnego szerokokątnego wałka przegubowego. Zespół napędu jest chroniony przez sprzęgło zapadkowe. Wielkowymiarowa przekładnia rotoru pracuje w kąpieli olejowej i absolutnie nie wymaga konserwacji.

  • Zabezpieczenie momentu skrętu wynosi aż 2500 Nm, co odpowiada maksymalnej mocy 331 kW / 450 KM.

  • Oznacza to 20 % wzrost wydajności.

  • Proste podłączenie przez przyłącze automatyczne.

Napęd podłogi rusztowej

Podłoga rusztowa z sześcioma łańcuchami
Podłoga rusztowa z sześcioma łańcuchami


Przekładanie podłogi rusztowej są usytuowane centralnie. Silniki hydrauliczne jedno i dwusuwowe zapewniają maksymalną prędkość rozładunku do 24 m/min. W zależności od modelu podłoga jest wyposażona w cztery lub sześć łańcuchy.

Napęd walców dozujących

Napęd walców dozujących
Napęd walców dozujących


Napęd walców dozujących jest poprowadzony w ramie. Wał napędowy jest zabezpieczony sprzęgłem krzywkowym i przygotowany na moment obrotowy 1700 Nm.

Podbieracz

Wahliwy podbieracz zapewniający maksymalną wydajność zbioru

Podbieracz
Podbieracz


Podbieracz PÖTTINGER gwarantuje maksymalną wydajność. Przestrzeń między palcami podbieracza i rotora została zoptymalizowana i dopasowana do odbierania maksymalnej ilości paszy. Wahliwy podbieracz PÖTTINGER z ośmioma rzędami palców wykazuje maksymalną wydaność zbioru również przy dużej prędkości jazdy i trudnych warunkach pracy.

Schemat podbieracza
Schemat podbieracza


Dwa przegubowe ramiona nośne umożliwiają pełną swobodę ruchów podbieracza. Dodatkowo sprężyny troszczą się o mniejszy nacisk na podłoże. Regulowane na wysokości skrętne koła kopiujace 16 x 6,5-8 kopiują pofałdowanie terenu dokładnie w miejscu mocowania palców zapewniając idealne dopasowanie do nierówności a także podczas jazdy w zakręcie.

Rolka dogniatająca pokos
Rolka dogniatająca pokos


  • Niespotykany zakres wychylenia 180 mm zapewnia perfekcyjne kopiowanie nierówności i precyzyjne prowadzenie po obrysie

  • Automatyka wyłączania podbieracza we wszystkich modelach JUMBO

Sterowany podbieracz dla czystej paszy

Podbieracz jest obustronnie sterowany przez stalową krzywkę. Stale smarowane dwurzędowe rolki sterowania łożysk stożkowych wytrzymują największe obciążenia.

Palce podbieracza są sterowane nadążnie. Gwarantuje to optymalną ochronę darni, minimalne zabrudzenie ziemią i zapobiega nadmiernemu zużyciu palców. Duża rolka pokosu troszczy sie przy dużej prędkości załadunku o perfekcyjny przepływ masy.

Przekonujące argumenty

Perfekcyjne przekazywanie masy

na rotor w każdych warunkach pracy, maksymalnie reagujące na całej swej długości palce.

Czysta pasza

dzięki małej liczbie obrotów i sterowanemu podbieraniu. Palce sa sterowane lekko nadążnie i optymalnie dopasowują się do konturów terenu.

Nalepsza jakość cięcia

Zielonka nie jest "wyczesywana" a źdżbła są podawane na rotor prawie wyłącznie ustawiu poprzecznym.

Prosta konserwacja

Krzywkę należy smarować tylko jeden raz w roku. Główne łożyska mają interwał konserwacyjny co 80 przyczep i są łatwodostępne.

Nowa dodatkowa rolka koła kopiującego z tyłu podbieracza

Rolka koła kopiującego
Rolka koła kopiującego


Rolka koła kopiującego
Rolka koła kopiującego


Nowa dodatkowa rolka koła kopiującego jest umieszczona centralnie z tyłu podbieracza. Centralne umieszczenie zapobiega zatapianiu się w śladzie ciągnika i gwarantuje perfekcyjne kopiowanie nierówności.

Jedyne w swoim rodzaju prowadzenie w równoległoboku

Prowadzenie w równoległoboku
Prowadzenie w równoległoboku


Prowadzenie w równoległoboku zapewnia wyraźnie lepsze kopiowanie konturów terenu i czystszą paszę również w trudnych warunkach zbioru. Wahliwe zawieszenie podbieracza zachowane w 100%. Ustawienie odbywa się niezależnie od przednich kół kopiujących. Szerokość zewnętrzna wynosi 2,62 m.

Podbieracz SUPERLARGE 2,36 m

Podbieracz SUPERLARGE
Podbieracz SUPERLARGE


Największa wydajność zbioru przy szerokości roboczej 2,36m. Nawet bardzo szerokie pokosy będą czysto zebrane. Podbieranie pokosu i jazda w zakręcie są teraz dużo łatwiejsze.

Koła kopiujące
Koła kopiujące


Koła kopiujące z hydraulicznym składaniem

Koła kopiujące są prowadzone poza śladem ciągnika. Pozwala to na optymalne kopiowanie nierówności terenu. Składanie kół kopiujących następuje hydraulicznie przez sterownik obsługi. Szerokość transportowa zostaje przez to zredukowana do 2,55 m.

Zbiorcze podbieranie pokosu
Zbiorcze podbieranie pokosu


Zbiorcze podbieranie pokosu

Zbiorcze podbieranie pokosu odbywa się w z dwóch stron przez ślimaki doprawdzajace. Pokos jest równomiernie doprowadzany przez kanał do rotora

Rotor załadunkowy i belka nożowa

Prawdziwa jakość

DURASTAR noże 6 mm
DURASTAR noże 6 mm


Dzięki centralnemu odblokowywaniu noży można automatycznie odblokować noże i to bez używania dodatkowych narzędzi. Noże wykonane z hartowanej stali narzędziowej i z wytłoczonym fałdowanym szlifem gwarantują dokładne cięcie. Bardzo mocna tylna część noża jest gwarancją jego dużej żywotności.

  • Nowość: Bardzo mocne noże DURASTAR na zakamienione łąki.

POWERMATIC PLUS

Lekkość uciągu i oszczędność paliwa
POWERMATIC PLUS
POWERMATIC PLUS


POWERMATIC PLUS to serce przyczep serii JUMBO. Potężny, wydajny i przystosowany do pracy z ciągnikami o prawie nieograniczonej mocy zapewnia wysoką wydajność cięcia i zagęszczania masy. POWERMATIC PLUS lekko i delikatnie zagłębia się w masę zieloną i perfekcyjnie przejmuje ją z podbieracza.

  • Rotor załadunkowy z ośmioma spiralnie ułożonymi rzędami palców ma średnicę 800 mm.

  • Rotor załadowczy jest obustronnie łożyskowany na łożyskach samonastawnych.

  • Od strony napędu wałek ma grubość 100 mm.

  • Łożyskowanie znajduje się między rotorem i przekładnią na ramie rotora. Takie rozwiązanie chroni łożyska i przekładnie.

Optymalna forma zębów
Optymalna forma zębów


Optymalna forma zębów

Szerokie końcówki zębów zapewniają maksymalną wydajność również przy mokrej i krótkiej zielonce. Zoptymalizowana forma zębów i duża powierzchnia skrobaków troszczą się o najlepsze zagęszczenie w przestrzeni załadunkowej. Zęby z hartowanej drobnoziarnistej stali Durostat 500 mają grubość 12 mm. Pierścienie zębów są zawieszone w wewnętrznym bębnie i kilkukrotnie przyspawane.

Tył skrobaków ma szerokość 18 mm. Każdy skrobak jest pojedyńczo osadzony i przykręcony. Zapewniają najwięszy stopień zagęszczenia odpowiednio do ustawienia automatyki załadunku.

EASY MOVE Wychylenie belki nożowej

EASY MOVE
EASY MOVE


To jedyne w swoim rodzaju wychylenie belki nożowej w istotny sposób ułatwia wymianę noży.

Belka nożowa jest wychylana pod wpływem ciśnienia. Przy wystąpieniu zatoru może zostać wychylona z fotela w ciągniku. Belka nożowa daje się wygodnie wychylić na bok przyczepy.

Zespół tnący
Zespół tnący


Sprężyny i dźwignie systemu indywidualnego zabezpieczenia noży znajdują się w chronionej przestrzeni. Dzięki temu znacznie zmniejsza się zanieczyszczenie uchwytów noży. Przy każdorazmowym wychyleniu belki nożowej skrobak czyści przestrzeń między nożami.

34 mm odstęp noży

Odstęp między nożami
Odstęp między nożami


Wydłużone noże troszczą się o cięcie z pociągnięciem na całej długości. Wiązki paszy są dokładnie i równomiernie cięte. Pocięta zielonka na strukturę odpowiednią dla przeżuwaczy. Optymalny odstęp między nożem i zębem zapewnia lekkość uciągu i ochronę noży przed ciałami obcymi.

Państwa za- i ubezpieczenie

PÖTTINGER chroni serce przyczepy opatentowanym zabezpieczeniem Ciała obce są zagrożeniem dla rotora i belki nożowej, a przestoje kosztują.

Siła wyzwalania jest dopasowana do przepustowości. Pojedyńczo i mocno osadzone noże zapewniają równomierne cięcie.

Opatentowany system zabezpieczający

  • Większe ciała obce oddziałują na nóż krótko, przesuwając go w kierunku przepływu zielonki.

  • Blokada noża zostaje zwolniona.

  • Siła oporu zamniejsza się pod wpływem uderzenia i nóż przepuszcza ciało obce prawie bez oporu. Ostrość noża pozostaje nienaruszona.

  • Noż powraca automatycznie do pozycji wyjściowej.

Kamienie w paszy nie są łupane tak jak w sieczkarni. Bydło pozostawia całe kamienie w żłobie, nie narażając się na uszkodzenia przewodu pokarmowego.

AUTOCUT (system ostrzenia noży)

AUTOCUT (system ostrzenia noży)
AUTOCUT (system ostrzenia noży)


AUTOCUT (system ostrzenia noży)
AUTOCUT (system ostrzenia noży)


Dokładne, równomierne cięcie to podstawa dobrej jakości kiszonki. AUTOCUT gwarantuje wysoką jakość cięcia przez cały dzień roboczy.

Ostrzałka do noży ,,autocut” umożliwia komfortowe ostrzenie noży bezpośrednio w przyczepie. Zależnie od obciążenia noży, cykl ostrzenia można wybrać z terminala obsługi. Rozwiązanie to redukuje znacząco nakład czasu pracy na zabiegi konserwacyjne i jednocześnie gwarantuje niezmiennie wysoką jakość cięcia przy niskim zużyciu energii względnie przy wzrastającej wydajności.

Top cięcie

Pasza jest zawsze dokładnie cięta i nie jest ściskana.

15% mniejsze zapotrzebowanie mocy

  • Redukcja zużycia paliwa o 5 litrow na godzinę

  • Większa przepustowość

  • Lepszy wynik ekonomiczny

Znaczna redukcja czasu na prace konserwacyjne

  • W pełni automatyczne ostrzenie wszystkich noży w 4 minuty w jednym cyklu

  • Mniejszy nakład pracy na konserwacje o ok. 45 minut dziennie

Zalety:

  • Skrobak czyści noże przy ich wychylaniu.

  • Tarcza szlifierska ostrzy również zabrudzone noże

  • Kąt ostrzenia jest regulowany

  • Stopień ostrzenia jest ustawiany według potrzeb przez regulator ciśnienia

  • W pełni automatyczne ostrzenie kompletu noży

  • Jeden cykl trwający dokładnie 4 minuty

  • Zawsze ostre noże zapewniające wysoką jakość cięcia

  • Znaczące ograniczenie czasu na prace konserwacyjne

COMBILINE

3- funkcyjna przednia klapa

3- funkcyjna przednia klapa
3- funkcyjna przednia klapa


Profesjonalne gospodarstwa szukają maksymalnej wydajności i maszyn o wielostronnym zastosowaniu. 3-funkcyjna klapa przednia jest uruchamiana hydraulicznie i umożliwia bardzo szybkie przezbrojenie przyczepy z kabiny ciągnika. JUMBO COMBILINE można więc szybko przestawić z funkcji przczepy silosowej do przyczepy transportowej zwiększając w ten sposób jej funkcjonalność a przez to ekonomiczność.

Tryb pracy jako przyczepa silosowa

Klapa zagęszczające paszę
Klapa zagęszczające paszę


Szeroka klapa do zagęszczania paszy sterowana automatyką załadunku. Czujnik automatycznie włącza podłogę rusztową. W ten sposób pasza jest chroniona a przestrzeń załadunkowa w stu procentach wypełniona.

Praca w trybie przyczepy objętościowej

Praca w trybie przyczepy objętościowej
Praca w trybie przyczepy objętościowej


Przednia część jest składana w przód, przez co operator doskonale widzi przestrzeń załadunkową. Idealny zbiór kukurydzy. Dla pełnego wykorzystania przestrzeni załadunkowej przednia część podnoszona w górę, a klapa zagęszczająca jest opuszczana do środka.

Przemyślana nabudowa

Stalowy profil nabudowy stanowi jedną zamkniętą konstrukcję. Mocna nabudowa jest przystosowana do przyjmowania największych obciążeń. Profile blaszane ze specjalną powłoką gwarantują długą żywotność. Nadwozie nie posiada pałąków ani lin zamykających je od góry, ponieważ boki sięgają ponad klapę do prasowania paszy. Wielkopowierzchniowa klapa zagęszczająca zapewnia najlepsze upakowanie masy i pełne wykorzystanie przestrzeni załadunkowej.

Składane przykrycie kanału załadunku

Osłona kanału
Osłona kanału


Składane przykrycie kanału jako wyposażenie dodatkowe zapobiega przedostawaniu sie do kanału transportowanego właśnie materiału, gdy przyczepa pracuje jako przyczepa objętościowa. W przyczepach PÖTTINGER przykrycie jest po prostu składane a nie przezbrajane.

Skośne błotniki

Skośne błotniki
Skośne błotniki


Wszystkie przyczepy JUMBO COMBILINE mają skośne błotniki a wzdłużne nośniki są zamknięte. Pasza czy sieczka nie pozostaje na błotnikach. Podczas transportu po drodze sieczka nie jest jest więc rozrzucana po drodze.

Załadunek i rozładunek

Automatyka załadunku jako standard

Czujnik w grodzi przedniej
Czujnik w grodzi przedniej


Automatyka załadunku gwarantuje stuprocentowe wypełnienie przyczepy, a przez to dużą wydajność transportu. Pasza już w kanale jest zagęszczana,a przestrzeń załadunkowa wykorzystana do końca.

Do kontrolowania stanu wypełnienia służą dwa czujniki, które stale mierzą zagęszczenie. Dwa czujniki sterują podłogą rusztową automatycznie odciążając operatora. Przyczepa i pasza są chronione.

Czujnik przyczepy
Czujnik przyczepy


Czujniki na przedniej ścianie i górnej części nabudowy

Jeden czujnik mierzy u dołu przedniej ściany ciśnienie wywierane przez załadowaną mokrą, ciężką trawę i włącza podłogę rusztową. Tym samym zapobiega niszczeniu paszy przy zbyt wysokim nacisku na rotor.

Drugi czujnik w klapie zagęszczającej mierzy stopień zagęszczenia w przestrznei załadunkowej. Pasza jest regularnie zagęszczana, a przez wypełnienie przestrzeni załadunkowej jest optymalne.

Czujnik poziomu napełnienia
Czujnik poziomu napełnienia


Czujnik stanu wypełnienia w JUMBO COMBILINE

Ten czujnik jako wyposażenie dodatkowe mierzy na tylnej ścianie wypełnienie przyczepy. Stopień wypełnienia jest wyświetlany na pulpicie sterownika w %.

Podłoga rusztowa

Podłoga rusztowa PÖTTINGER gwarantuje niezawodną pracę przez wiele lat. Wzmocnione listwy są przesunięte względem siebie i łatwodostępne. Płaszczyznę załadunku tworzy impregnowana, trwała podłoga drewniana. Deski są łączone na wpust, osadzone w ramie i skręcone. Punkty smarowania wałków podłogi rusztowej znajdują się z boku przyczepy. Prędkość rozładunku może osiągnąć do 24metrów/ minutę.

4 łańcuchy, 1 przekładnia podłogi rusztowej:

JUMBO COMBILINE 6010 / 6610

6 łańcuchów, 2 przekładnie podłogi rusztowej

JUMBO COMBILINE 7210 / 10010

Load Sensing

Wszystkie przyczepy samozbierające PÖTTINGER diagnozują obciążenia. Określana jest potrzebna ilość oleju a następnie dopasowywana do potrzeb. Dzięki temu nie dochodzi do przegrzania oleju. Zmniejsza się też zapotrzebowanie mocy do 20 KM (15 kW)

Wyposażenie ISOBUS

Sworzeń pomiaru siły
Sworzeń pomiaru siły


Sworzeń pomiaru siły pozwala dokładnie dopasować moment napędu do wielkości zbioru. W przyczepie w trybie silosowym czujnik momentu załadunku przekładni steruje podłogą rusztową i zapewnia kompleksową ochroną paszy z kabiny ciągnika.

Rozładunek na naciśnięcie guzika

Rozładunek
Rozładunek


Automatyka rozładunku odciąża operatora i chroni maszynę. Naciśnięcie guzika na sterowniku obsługi wystarcza, a duży przekrój otwartej ściany tylnej umożliwia rozładunek w kilka minut.

Kąt otwarcia ściany tylnej we wszystkich modelach przyczep jest ustawiany dowolnie z kabiny ciągnika. Rozładunek przy wietrze nie stanowi więc większego problemu.

Dozowanie według potrzeb Modele JUMBO D

Dozowanie i koła wysiewające
Dozowanie i koła wysiewające


Równomiernie rozdzielona pasza to warunek perfekcyjnego zagęszczenia na pryźmie. W modelach JUMBO D walce dozujące gwarantują idealne rozłożenie. Agresywne palce intensywnie rodzielają nawet mocno zagęszczona paszę. Listwy na walcach zapewniają szybki rozładunek sieczki kukurydzianej. Czujnik w łożysku walca dozującego włącza automatycznie podłogę rusztową. Trzeci walce dozujący jako ocpja zwiększa precyzję rozłożenia.

Napęd dozowania
Napęd dozowania


  • Napęd dozowania - zabezpieczenie 1500 Nm

  • Automatyczny napinacz łańcucha

  • Łatwodostępna, centralna listwa smarowania

COVER PLUS zabezpieczenie załadunku

COVER PLUS zabezpieczenie załadunku
COVER PLUS zabezpieczenie załadunku


COVER PLUS zabezpieczenie załadunku
COVER PLUS zabezpieczenie załadunku


PÖTTINGER oferuje w modelach JUMBO COMBILINE jako wyposażenie dodatkowe automatyczne zabezpieczenie załadunku.

Lekki surowiec jest przykrywany, przez co nie ma strat podczas transportu - temat szczególnie interesujący do biogazowni. PÖTTINGER wychodzi na przeciw planowanym przepisom o zabezpieczeniu załadunku pochodzenia rolniczego.

Sterowanie zabezpieczeniem jest komfortowe i odbywa się przez sterownik POWER CONTROL. Wszystkie funkcje są automatyczne. To dedykowane przyczepom rozwiązanie jest wyposażone w hydrauliczną blokadę, która pozwala na osiąganie dużych prędkości jazdy na drodze. Dzięki zainstalowanym czujnikom nie ma możliwości nieprawidłowej obsługi.

  • Kompletne przykrycie przestrzeni załadunkowej również przy wypełnieniu ponad 4 m to jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie.

  • Automatyczne otwieranie i zamykanie plandeki z kabiny ciągnika.

  • Obsługa przy pomocy sterownika POWER CONTROL

  • Bez dodatkowych węży i kabli w kabinie.

HARDCOVER profile dachowe

HARDCOVER profile dachowe
HARDCOVER profile dachowe


Nowe profile dachowe w opcji do JUMBO COMBILINE.

  • Do dużego zagęszczenia paszy o specyficznej, drobnej strukturze.

  • Duża wydajność przy zbiorze słomy i słomy kukurydzianej.

Podwozie

Sprężyny paraboliczne podwozia

Wahacz zapewnia przez aktywne wyrównanie siły hamowania równe obciążenie kół. Jednocześnie perfekcyjne działanie resorów na pryźmie gwarantuje spokoją jaze po polu i drodze. Seryjne amartyzatory stwarzają najlepsze właściwości jezdne przy dużych prędkościach.

  • Duży odstęp sprężyna - podparcie z przodu 1100 mm, z tyłu 856 mm.

  • Stabilne wahacze wzdłużne amortyzują przy hamowaniu i pokonywaniu przeszkód.

  • Osie BPW z okładzinami hamulcowymi 410 x 120 mm zapewnianią efektywne działanie hamulców przy dużych prędkościach transportowych.

  • Oś skrętna chroni darń również przy dużym tonażu (standard).

  • Sterowanie wymuszone i system hamulcowy EBS jako opcja.

Podwozie na sprężynach parabolicznych do 22 t ciężaru całkowitego
Podwozie na sprężynach parabolicznych do 22 t ciężaru całkowitego


Podwozie na sprężynach parabolicznych 22,5" /26,5" do 22 t ciężaru całkowitego

To podwozie oferuje przy ogumieniu wielkości 22,5" bardzo nisko osadzony punkt ciężkości, idealny do pracy na stoku. Ogumienie 26,5" zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo w trudnych warunkach pracy lub na pryźmie.

Podwozie na sprężynach parabolicznych ze stabilizatorem poprzecznym do 22 t ciężaru całkowitego
Podwozie na sprężynach parabolicznych ze stabilizatorem poprzecznym do 22 t ciężaru całkowitego


Podwozie na sprężynach parabolicznych 26,5" ze stabilizatorem poprzecznym do 22 t ciężaru całkowitego

Zaletą wzmocnionych spreżyn parabolicznych (24 t) z dodatkowym stabilizatorem poprzecznym są lepsze właściwości jazdy na stoku i w zakręcie. (20% większe bezpieczeństwo jazdy)

Podwozia hydropneumatyczne

Zawieszenie hydropneumatyczne
Zawieszenie hydropneumatyczne


Hydropneumatyczna oś tadnemowa
Hydropneumatyczna oś tadnemowa


Podwozia hydropneumatyczne charakteryzują się dużym odstępem podparcie 1085 mm, które zapewnia bezpieczną jazdę w każdych warunakch. Mimo ogumienia 26,5" jazda po stoku nie stanowi problemu i jest bezpieczna.

Duże wychylenie osi do 270 mm doskonale spradza się przy trudnym dojeździe do pola i przy złych warunkach drogowych.

  • Seryjne sprężynowane wyposażenie, zamykane mechanicznie.

  • Najwyższy komfort jazdy na drogach i w terenie.

  • Optymalne działanie hamulców dzięki równemu obciążeniu osi.

  • Sterowanie wymuszone i system hamowania EBS (opcja).

  • Smarowanie centralne (opcja).

System ważenia

Waga z oprogramowaniem systemu obsługi i modułem do zapisywania danych stanowi wyposażenie dodatkowe. Jej działanie polega na ważeniu i zapisywaniu załadunku. Podwozie hydropneumatyczne i ISOBUS są nieodzowne.

Podwozie tandemowe

Hydropneumatyczna oś tadnemowa
Hydropneumatyczna oś tadnemowa


z hydropneumatycznymi sprężynami dla ciężaru całkowitegi 24 t

Doskonała amortyzacja na pryźmie i spokojna jazda po drogach i polu. Stabilne wahacze wzdłużne amortyzują przy hamowaniu i pokonywaniu przeszkód.

  • Osie z okładzinami hamulcowymi 410 x 180 mm

  • Osie skrętne jako wyposażenie standardowe,

  • Hydrauliczne lub elektryczne sterowanie wymuszone (opcja).

  • System hamowania EBS (opcja).

Podwozie Tridem

Hydropneumatyczna oś tadnemowa
Hydropneumatyczna oś tadnemowa


ze sterowaniem wymuszonym do 31 t ciężaru całkowitego

Podwozie tridem PÖTTINGER rozdziela wysokie obciążenia na dużą powierzchnię, przez co nacisk na podłożene jest niewielki. Duży wahacz wyrównania osi powoduje równomierne rozdzielenie siły hamowania na wszystkie osie. Jednocześnie na stoku maszyna idzie dokładnie w śladzie ciągnika, podobnie jak na pryźmie.

Oś podnoszona w podwoziu tridem
Oś podnoszona w podwoziu tridem


Oś podnoszona w podwoziu tridem

Oś podnoszona stanowiąca wyposażenie dodatkowe chroni opony podczas pustych przejazdów.

Jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy

Tridem smarowanie centralne
Tridem smarowanie centralne


EBS - elekroniczny system hamowania

Dostępny jako wyposażenie dodatkowe elektroniczny system hamowania zwiększa bezpieczeństwo podcza manewru hamowania. System zapobiega blokowaniu kół podczas hamowania na śliskiej powierzchni i łamaniu się przyczepy. Kierowca ma większą kontrolę nad pojazdem.

Tridem
Tridem


RSP - "Roll Stability Program“ dla pojazdów rolniczych

Podczas skręcania lub podczas manewru wymijania przy dużej prędkości i pełnym obciążeniu, z wysoko umieszczonym punktem ciężkości istnieje duże ryzyko wywrócenia. Dzieki kontroli przyspieszenia poprzecznego, obciążenia i prędkości system rozpoznaje krytyczna sytuację. Dzięki automatycznemu hamowaniu pojedyńczych kół, prędkość zostaje zmniejszona, a przyspieszenie poprzeczne zredukowane. Bezpieczeństwo jazdy zostaje automatycznie przywrócone.

Gródź przednia
Gródź przednia


Centralny system smarowania dla osi z hydropneumatycznym resorowaniem

Wszystkie punkty smarowania podwozia są poprowadzone wspólnie i centralnie wyprowadzone w jedno dobrze dostępne miejsce na krawędzi drążka wzdłużnego. Standard przy podwoziach z system hamowania EBS.

Automatyczne smarowanie centralne

Automatyczne smarowanie centralne wszystkich punktów smarowania jest dostępne również jako wyposażenie na życzenie.

  • Prosta konserwacja

  • Zawsze gotowa do pracy

Dobrej jazdy

Coraz większe objętości ładunku i wysokie prędkości transportu wymagają zawieszeń solidnych i chroniących podłoże. Firma PÖTTINGER poświęciła wiele uwagi temu zagadnieniu. Odpowiedzią na to są wysokiej jakości, podwójne lub potrójne osie podatne skrętnie i opony o dużej powierzchni kontaktu z podłożem.

Dzięki automatycznej pozycji transportowej oferowanej jako wyposażenie standardowe, przyczepa zawsze podczas transportu znajduje sie w poziomie.

Sterowniki

POWER CONTROL

POWER CONTROL
POWER CONTROL


Wszystkie funkcje są obsługiwane przez sterownik. Wyświetlane są również komunikaty o błędach. Zintegrowana analiza danych.

  • Funkcje automatyczne za- i wyładunku

  • Ergonomiczny kształt wypukłych przycisków.

  • Podświetlenie.

POWER CONTROL bezprzewodowy

POWER CONTROL bezprzewodowy
POWER CONTROL bezprzewodowy


Dla komfortowej obsługi przyczepy również poza kabiną ciągnika.

  • Pas uwalnia obie ręce do obsługi.

  • Duży zasięg do 100 m.

Sterownik CCI 100 - 100% ISOBUS

CCI 100 Terminal
CCI 100 Terminal


Komfort ekstra klasy jako opcja. Ten sterownik umożliwia dodatkowo obsługę maszyn ISOBUS innego producenta.

  • Wysokiej jakości kolorowy wyświetlacz TFT 8,4” z podświetloną klawiaturą.

  • Ekran dotykowy, 12 Softkeys

  • Wejście na USB, podłączenie kamery M 12x1.

  • Pomiar momentu obrotowego przy załadunku do szybkiego i precyzyjnego dopasowania ustawień automatyki załadunku do różnorodnych warunków pracy. Obsługa z kabiny ciągnika.

  • Zależne od prędkości sterowanie osią skrętną

  • System ważenia

autocut automatic knife sharpening system

Wszystkie filmy »

PROSPEKTY


JUMBO COMBILINE wielofunkcyja przyczepa rotorowa

Pobierz plik PDF