W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-SKLEPU
Opis stanowiska:
-Administrowanie sklepu internetowego z częściami zamiennymi (weryfikacja i aktualizacja danych, dodawanie nowych pozycji, przygotowywanie opisów i zdjęć nowych produktów na stronę),
-Profesjonalna obsługa e-klientów oraz klientów sklepu stacjonarnego (udzielanie informacji o statusie zamówienia, dostępności towarów, kosztów i sposobów transportu, szczegółów dotyczących asortymentu),
-Obsługa zamówień́ (wystawianie faktur, obsługa zwrotów towaru, obsługa reklamacji, przygotowanie zamówień do wysyłki itp.),
-Zamówienia towarów u dostawców zewnętrznych,
-Koordynowanie dostaw naszych produktów,
Oferujemy
- pracę w dużej rozwijającej się firmie,
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
- motywacyjny system wynagrodzeń,
- umowę o pracę,
Nasze oczekiwania
- samodzielność, lojalność, dyspozycyjność, - wysoki poziom komunikatywności - nastawienie na osiąganie celów - bardzo dobra organizacja pracy - prawo jazdy kat. B - mile widziane doświadczenie w branży rolniczej
W przypadku, gdy zakres przesyłanych przez Pana/Panią danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy prosimy o zamieszczenie klauzuli o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w postępowaniu rekrutacyjnym."
W przypadku chęci udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych organizowanych przez Raitech Sp. z o.o. prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych" (opcjonalnie).