KOMPAKTOWE ŁADOWARKI KOŁOWE- New Holland |Raitech.pl

KOMPAKTOWE ŁADOWARKI KOŁOWE

Cechy

NISKI CAŁKOWITY KOSZT POSIADANIA

Modele serii C są wyposażone w zaawansowany, 4-cylindrowy, silnik Common Rail o pojemności 3,4 litra z turbodoładowaniem i wtryskiem wielokrotnym, spełniającym wymagania najnowszej normy.

WYSOKA WSZECHSTRONNOŚĆ Możliwość wyboru jednego lub dwóch dodatkowych obwodów hydraulicznych oraz dostępność dużego przepływy w połączeniu z prędkością z pełzania pozwalają na prace przy maksymalnym przepływie przy stale niskim tempie jazdy do przodu.

DOSKONAŁA WYDAJNOŚĆ

Dzięki rozkładowi ciężaru, nowa, kompaktowa ładowarka kołowa może w pełni wykorzystać imponującą poprawę udźwigu

WYSOKA PRECYZJA

Nowy pedał Inch&Brake stopniowo wyłącza przekładnie w fazie hamowania, jednocześnie stopniowo zwalniając hamulce, zapewniając operatorowi sterowanie maszyną z milimetrową dokładnością przy niskich prędkościach.

Galeria

KOMPAKTOWE ŁADOWARKI KOŁOWE

KOMPAKTOWE ŁADOWARKI KOŁOWE

DOKONAJ WYBORU

Cztery modele przegubowego zakresu skrętnego o napędzie na cztery koła o mocy 58 KM – 75 KM i ładownościach (przy 80% załadunku) od 1,9 t do 2,5 t do wysokości odpowiednio 3,1 m – 3,4 m, oferują wysoką wydajność w bardzo zwinnym pakiecie. Imponujące wartości wydajności poparte są przydatnymi cechami konstrukcyjnymi, takimi jak niewielka wysokość kabiny wynosząca zaledwie 2,46 m i maksymalna szerokość 1,74 m w najmniejszym modelu W50C, co sprawia, że jest on idealny, gdy potrzebny jest dostęp do niskich budynków gospodarskich i wąskich ciągów komunikacyjnych. Do tych kompaktowych wymiarów dochodzi ciasny kąt skrętu dzięki przegubowemu układowi kierowniczemu, który sprawia, że pojazd jest bardziej zwrotny i przyjazny dla użytkownika w zakresie kierowania wszystkimi kołami od produktów konkurencji. Nowa konstrukcja kabiny zapewnia operatorowi przestronne środowisko pracy, a cztero-kolumnowa rama kabiny zapewnia prawie 360 stopni widoczności przy minimalnym martwym polu, a przy tym jest szeroka, jasna i przestronna. Dżojstik elektrohydrauliczny jest prawdziwie wielofunkcyjny, dzięki czemu codzienne czynności związane z podawaniem i ładowaniem są szybkie i wydajne.

NISKI CAŁKOWITY KOSZT POSIADANIA

Modele serii C są wyposażone w zaawansowany, 4-cylindrowy, silnik Common Rail o pojemności 3,4 litra z turbodoładowaniem i wtryskiem wielokrotnym, spełniający wymagania najwyższej normy, wyposażony w przepustnicę do spalin zapewniającą optymalną stabilność ciśnienia turbodoładowania. Opracowany we własnym zakresie przez siostrzaną firmę FPT Industrial, która była pionierem w zakresie niskoemisyjnych, wysokowydajnych rozwiązań dla zastosowań drogowych i terenowych, silnik ten zapewnia wysoką moc, niskie zużycie paliwa przy bardzo niskich wymaganiach w zakresie konserwacji. Ponadto, dzięki bezobsługowemu utleniającemu reaktorowi katalitycznemu (DOC), wynik końcowy to wysoka wydajność i obniżony całkowity koszt posiadania.

WYSOKA WSZECHSTRONNOŚĆ

Możliwość wyboru jednego lub dwóch dodatkowych obwodów hydraulicznych oraz dostępność dużego przepływu w połączeniu z prędkością pełzania pozwalają na pracę przy maksymalnym przepływie przy stale niskim tempie jazdy do przodu. Ta funkcja jest przydatna w wielu specjalistycznych zastosowaniach, takich jak odśnieżanie i zamiatanie placu.

DOSKONAŁA WYDAJNOŚĆ

Dzięki rozkładowi ciężaru nowa kompaktowa ładowarka kołowa może w pełni wykorzystać imponującą poprawę udźwigu. Doskonała wysokość sworznia zawiasu i wyprofilowane ramiona w modelach z konstrukcją typu Z ułatwiają załadunek na środku przyczepy lub wagonu bez dotykania krawędzi. Automatyczny system Glide-Ride włącza się przy prędkościach powyżej 5,5 km/h, aby zapobiec podskakiwaniu ramienia i umożliwić płynną jazdę przy maksymalnej prędkości na drodze. To wszystko przyczynia się do wysokiej produktywności.

WYSOKA PRECYZJA

Nowy pedał Inch & Brake stopniowo wyłącza przekładnię w fazie hamowania, jednocześnie stopniowo zwalniając hamulce, zapewniając operatorowi sterowanie maszyną z milimetrową dokładnością przy niskich prędkościach. Wszystko w jednym dżojstiku z proporcjonalnym sterowaniem dodatkowym, przyciskiem pamięci przepływu, funkcją pływaka i przełącznikiem F-N-R, wszystkie urządzenia sterujące znajdują się w dłoni operatora.